Monday 20 February 2012

Missing and loving someone

Oh, I missed him so much.. Dah dekat 2 minggu asyik bergaduh je. Semua gara-gara orang ketiga yang sangat berminat mengganggu for past a year. Mana tahan asyik gaduh je, so, semalam ego diturunkan la ckit mengalah. Rindu sangat la katakan. Tp tak call dia pun, mesej je mntk dia call. Jimat kredit. HOHOHO
Mujur la dia pun tak kisah melayan angin kuat merajuk aku ni. Habis la dekat 1 jam berbual dengan dia. Selama ni tak pernah pun bual kt tpon lelama. Bla gaduh majuk baru rasa nak cakap lelama.

Bila difikirkan balik, sebenarnya hati seorang perempuan ni memang mudah sangat terasa dengan orang tersayang. Tapi degil nak mengalah lepaskan seseorang yang disayang.
For women out there, ada beberapa sebab anda dilarang sama sekali mengambil kekasih atau suami orang. Check this out:
  1. Anda sebagai tempat mengisi kebosanan - Dia jauh dari orang disayangi jadi dia akan mencari sesuatu untuk menghilangkan kebosanan waktu bersendirian dia. Cuba bayangkan jika dia ada orang tersayang disisi, ada ke dia nak luangkan masa dengan anda?
  2. Anda akan dianggap perampas - Who's care? Yes, u should care about that. Memang anda rasa bahagia dapat lelaki anda inginkan. Tapi selama kebahagiaan anda tu, tak pernah ke terdetik perasaan bersalah dalam diri anda? Pandangan orang sekeliling pada anda dan keluarga anda. Andaikan anda mempunyai anak, apa pula perasaan anak anda apabila diejek ibunya perampas suami orang? Jangan sendiri gembira keluarga terpaksa menanggung akibat kebahagiaan anda.
  3. Anda akan menerima nasib yang sama - True.. Sebabnya memang hukum alam bahawa apa sahaja kita lakukan pasti ada balasannya. Bumi pun bentuknya sfera, ada masa anda di atas dan ada masa anda di bawah. Jika that guy boleh tinggalkan kekasihnya atau isterinya untuk anda, pasti perkara sama akan berlaku pada anda.
Rasanya cukup la 3 sebab, sebab yang rasanya paling penting dan paling jelas sangat. Kepada sesiapa yang ada buat keje tak beradap ni, segera la insaf. Renung2 kan dan selamat beramal..... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...