Friday 24 February 2012

PENDAPATAN NUFFNANG

Adoi, entry kali ni saja je aku nak bagi kemusykilan aku ni terjawab sikit. Pelik tau. Jadi, kepada mereka2 yang pakar dengan nuffnang ni, tolong la bagi maklumat ek. Kongsi la dengan saya yang baru belajar meniarap ni..

Pertanyaan yang paling penting dalam dunia entry aku kali ni ialah..... JENGJENGJENG!!!
Bila baru kita punya earning tu nak ada angka? Asyik RM0.00 je. Aku pun tak tahu bila masa baru angka tu berubah dan apa yang bagi angka tu berubah..

Bukan tamak haloba, cuma nak tahu je.. Bila berbual dengan kawan ada la jugak modal nak promote. Orang baru la katakan.. Dok search tak jumpa pun maklumat yang menjawab kemusykilan aku ni. Adoi, mintak bantuan ye taiko2 semua..


7 comments:

  1. Clicked your ad. Next Friday let me know @ singingcoconut.com if you got any earning :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me by myself clicking the ads? Really i can do that?

      Delete
    2. you can't click your own ads, you might get banned from Nuffnang. Must be done by willing readers and cannot ask for clicks. You can always refer to terms and condition or ask Nuffies for more info ^_^ All the best to you~

      Delete
  2. saya pun masih baru...tp setahu saya tak bolehkan klik ad sendiri..musyhkil2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Humph.. Saya pun ada baca jugak tentang tu. That's why kena bertanya..

      Delete
  3. Then how can we got pay if there is nobody going to click the ads? People really don't like to get in the blog that full with ads.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...